Razem: 0,00 zł
NOWA kolekcja Elessens już w sprzedaży KUP TERAZ
Najczęściej zadawane pytania
Płatności
1. Jakie są dostępne formy płatności?

Płatność przelewem tradycyjnym:

Numer konta: Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605

Dane odbiorcy:

Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
NIP: 7780153331

ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław

W tytule płatności prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

Płatność elektroniczna PayU

  • kartą kredytową
  • szybkim przelewem elektronicznym

Płatność elektroniczna umożliwia szybki i wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Informację o opłaceniu zamówienia otrzymujemy zaraz po dokonaniu płatności.
Dzięki temu proces realizacji zamówienia zostaje przyspieszony.

Płatność za pobraniem

Płatność za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki.

2. Podczas płatności PayU wystąpił błąd. Co teraz?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.

3. Jakie są dane do przelewu bankowego?

Numer konta:
Santander Bank Polska SA nr 63 1090 1476 0000 0001 3206 9605

Dane odbiorcy:

Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.
NIP: 7780153331

ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław

Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA

Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA KWOTA (koszt zamówienia + koszt przesyłki)

pokaż więcej
Dostawa
1. Jakie formy dostawy mogę wybrać i ile kosztują?

Zamówienia złożone w sklepie Esteban Paris Parfums wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty wysyłki:

Sposób dostawy

Cena brutto

In Post paczka (odbiór w wybranym paczkomacie)

15 zł

Kurier DHL (odbiór w wybranym punkcie)

15 zł

Kurier DHL

15 zł

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

WAŻNE!

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić, czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny.

2. W jakim czasie mogę spodziewać się przesyłki?

Czas wysyłki zamówienia to 1 do 7 dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.

3. Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na estebanparis.pl w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”. Jeśli nie posiadasz konta na estebanparis.pl możesz śledzić swoje zamówienie klikając w link dołączony do maila potwierdzającego zamówienie - "Śledzenie zamówienia".

Statusy zamówień:

  • oczekuje na przelew – w przypadku zamówień PayU lub przelewu tradycyjnego. Status ulega zmianie po weryfikacji opłacenia zamówienia.
  • przygotowanie w toku – po weryfikacji wpłaty zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu zapakowania i wysyłki towaru.
  • wysłane – status ulega zmianie po wystawieniu listu przewozowego i odebraniu paczki przez kuriera.
Promocje
1. W koszyku znajduje się pole do wpisania kodu rabatowego, jak go zdobyć?

Kody rabatowe można zdobyć uczestnicząc w konkursach organizowanych przez nas na Facebook ’u. Zapraszamy!

2. Mój kod rabatowy nie działa. Co mogę zrobić?

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”!

3. Czy rabaty i promocje widoczne w sklepie, łączą się?

Rabaty widocznie w sklepie nie łączą się, chyba że opis danej promocji wyraźnie wskazuje inaczej. Promocja dotycząca wysyłki towaru jest niezależną promocją i obowiązuje przy każdym zamówieniu.

Zamówienie
1. Czy muszę się logować/rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Tak, do realizacji zamówienia niezbędna jest rejestracja. Przy rejestracji wymagane są tylko najpotrzebniejsze dane do wysyłki towaru: adres doręczenia, mail oraz telefon. Klient, który jest zarejestrowany ma dostęp do historii i statusu swoich zamówień. Ma także możliwość utworzenia swojej listy życzeń oraz dodania kilku adresów wysyłki.

2. Czy istnieje możliwość modyfikacji zamówienia?

Niestety nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. Jednakże, jeśli zostaną złożone dwa lub więcej zamówienia tego samego dnia, to zostaną one połączone w jedną wysyłkę. Warto dopisać taką informacje w komentarzu podczas składania kolejnego zamówienia.

3. Jak anulować błędnie złożone zamówienie?

Aby dokonać anulacji zamówienia należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta za pośrednictwem komentarza dostępnego na stronie w historii zamówienia lub w zakładce „KONTAKT” lub mailowo na info@estebanparis.pl.

pokaż więcej
Reklamacje
1. Jak mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy wypełnić załączony poniżej formularz reklamacyjny. pobierz plik

Następnie należy przesłać go pocztą na adres:

Grupa Zachodnia sp. z o.o. sp. j.

Esteban Paris Parfums

ul. Gipsowa 32,
62-080 Sierosław

lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”. Do formularza prosimy dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu – zdjęcie przyspieszy i ułatwi proces reklamacyjny.

WAŻNE!

Ponieważ świece i produkty zapachowe są produktami delikatnymi, mimo starannego zabezpieczenia przesyłki, mogą ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. W związku z tym każdą przesyłkę należy otworzyć bezpośrednio przy kurierze oraz sprawdzić , czy produkt nie został uszkodzony. W przypadku uszkodzeń, należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą przyjęcia reklamacji. Zaznaczamy, iż niesprawdzenie przesyłki w obecności kuriera będzie skutkować nieuznaniem reklamacji.

2. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Istnieje możliwość zwrotu towaru zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić załączony formularz. Regulamin sklepu pobierz plik

3. Kto pokrywa koszt przesyłki kurierskiej, jeśli chcę zwrócić lub zareklamować towar?

Zgodnie z §8 Regulaminu Sklepu, koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy pokrywa Klient. Regulamin sklepu

Produkty
1. Gdzie mogę znaleźć informacje o produktach?

Informacje o produktach znajdują się w kartach poszczególnych produktów – wystarczy kliknąć na wybrany produkt.

2. Czy sprzedawane produkty mają termin ważności?

Produkty zapachowe nie posiadają terminu ważności. Należy je jednak odpowiednio przechowywać -najlepiej w chłodnym i suchym miejscu oraz nie narażać na długotrwałe działanie słońca i ostrego światła - mogą stracić kolor.

Inne
1. Zapomniałem hasła do mojego profilu. Jak mogę je odzyskać?

Hasło do swojego profilu możesz odzyskać klikając na link „Nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się poniżej pola logowania. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją na stronie. Po automatycznym wygenerowaniu nowego hasła, możesz zmienić je na swoje własne w zakładce „Moje informacje osobiste”.

2. Jak mogę się skontaktować z estebanparis.pl?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce „KONTAKT”.